Dålig uppdatering!

I torsdags så åkte jag till stallet. Red och fixade Puffs, sen så tog jag bussen till stan och så kom marcus ner. Vi gick och fixade hans bankkort sen så åkte vi hem till honom.. Vi va där, åt lite och så och vid 10 så åkte vi till konsum och köpte lite saker.. Sen hem till honom igen och gick och la oss i sängen och somnade väl vid 3 någon gång.. Vaknade vid 10 tror jag igår.. Kollade film med hans syster och sen så åkte vi till stan. Han lämnade av mig vid tågstationen och så åkte jag och mamma till eriksborg. Till en sjukgymnast. Fick tejpad fot och så.. Men sen åkte jag hem med pappsen. Böt om och sen hämtade Johanna för att åkte till stallet och rida. Gick super bra! Iallafall i slutet! Älskar verkligen den där hästen! Idag ska jag väl först t stallet. sen kanske träna sen sova hos yohanna!



fin bild på min tejp(y HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0