Kvällen!

Hallo! Igår efter stallet så åkte jag och mamma till stan. Mamma skjutsade mig till Yohannas stall. Vi åkte typ där ifrån direkt. Men hem till henne och fixa oss . Sen kom Johanna Johanna och Simon.. Vi drog ut och träffade Andreas och David.. Jag hämtade ut pengar och sen hem till Yohanna igen. Gick typ dirket. Johanna jag och Simon fick skjuts av Andreas och David. Åkte hem till Johanna och så va vi där.. Johanna drog till Henke men vi hade iaf as kul! Vi träffade nåra killar från skåne.. Men fick skjuts av Andreas och David igen så kom hem vid 3 till Yohanna.. Somnade halv 4. Idag vaknade vi 9! (yy. Allt va på topp.. Men vid halv 11 kom Marcus vi åkte och va en jätte liten stund på stan sen till Hälla..Sen hem en liten stund sen vare dags för mig att åkte hem med bussen.. Åkte till stallet vid 3 och vi tränade till Familje dagen som är om en vecka! hehe

Fina brudar, Mina brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0