God jul!

Hallo, idag äre julafton! gick up halv 6. Satt på mig kläder och åt frukost, sen åkte jag till stallet, fixade ordning min bäbis. Sen så red vi ut några på en julaftonsritt. Sen kom vi tillbaka och åt gröt sen mocka vi och fodra. Åkte hem vid 10 , fixade rummet och toalleten. Nu har jag fixat mig och väntar på Alexander, Anna , Maria och Roger. Sen så blir de julfirande! Igår va jag hos min farmor och åt så jag sprack! De är så gott hos henne. Sen åkte jag och mamma ner på stan och köpte julklapp. Åkte och hämtade pappa sen så åkte vi hem, jag sov en halv timme sen åkte jag till stallet, fixade sen så hoppade jag. Gick super! Vi hoppa typ 90-95 och sista hoppet va så klockrent från puffs! Han är ba för bäst. Han fick sin julklapp igår, en banan. Han blev jätte glad haha. Sen efter stallet så åkte jag hem och åt och klädde granen. Fick 5 timmar sömn i natt undra om jag är trött ikv!? Aja god jul!




Kommentarer
Postat av: Anonym

go jul ;D <3

2011-12-24 @ 23:50:27
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0