hallo.

sitter faktiskt vid datan! inte gjort på hur länge som helst, bara mobilen. Men veckan började med lektioner både idag å igår, igår efter skolan åkte jag och pappa och gymmade. Idag så åkte jag till stan direkt efter skolan. Köpte en julklapp till ........ å sen gick jag och köpte ett linne och ett par trosor för mitt present kort jag fick när jag fyllde år.. Åkte till rocklunda, träffade marcus. Kollade hans idrott sen väntade jag på att han skulle byta om. Sen åkte vi till stan, åt sabway och pratade lite. Sen åkte jag hem, nu ska jag snart hoppa in i duschen har ju jullov imrn! Ingen aning om vad jag ska göra på jullovet mer än stallet! Jul på lördag.. Saknar dig mormor:(!

Kommentarer
Postat av: felicia

finns jonnis! <3

2011-12-21 @ 18:00:31
URL: http://felicialindgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0