2011 !

Nu är det 2011 !  Hoppas på att året blir bättre än 2010 som va sjukt dåligt ! Okej ett tag kanske 2011 är dåligt men.. Inget jag kan göra åt. Men igår, kom Linn och Johanna vid 7-8. Satt på musik och va inne på mitt rum och dampade. Sen gick de åt helvete när vi skulle ut! Stackareee. Men de va väll vid 10 vi gick ut. Sen gick vi in igen... Satte inne på toan. Sen vid halv 12 gick vi ut med Emma, Frida och Emil. Ner på samhället och 20 minuter efter 00.00 ville alla hem. Gick med till mig, Johanna drog hem. Linn gick in och sov medan jag va ute med Emma och Frida. Sen gick vi till mig. Va inne ett tag. Sen drog Emma och Frida. Då gick jag och Linn ut och träffade Emil. Sen gick jag och Linn in och somnade vid 3.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0