Dag 2 - Min första kärlek

Som liten sprang man ju runt och pussade på killar man va '' kär '' i. Men det kallar inte jag kärlek direkt. Men gulligt så klart. Som liten kanske man hade killar hit och dit. Men min första kärlek är nog Andreas Karlsson. Vi träffades när jag gick i 6an. Alltså två år sen. Det klickade mellan oss direkt! Vi har varit mycket tillsammans men jag hoppas på mer! Men tyvärr tog vi en paus i somras som gick så där.. Men jag försöker fortf och hoppas det ordnar sig mellan oss. Han är en underbar kille. Den bästa jag träffat. Han är snäll och omtänksam men så blyg men det GILLAR jag ! Han älskar hockey och det är bra tycker jag. Jag älskar honom med hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0