Dag 3 – Mina föräldrar

Min mamma heter Berit Monika Westling och min pappa heter Nils Erik Mäenpää. Min mamma är 45 och pappa är 46. Pappa är född i Finland ute på landet i ett hus. Som barn va han busig, som han säger. Han har 4 syskon.Och han jobbar på något bygge, men han är ej snickare. Min mamma är född i Västerås och har två syskon. Fick veta förra veckan att hon hade en bror till. Mamma fick också veta det när hon va 14. Men min mamma kan jag inte så mycket om. Hon jobbar på kontor på ica. Vet inte va jag ska berätta. Men mina föräldara har varit tillsammans sen 1991,men dom är inte gifta. Mina föräldrar gör allt för mig och de är bra. Jag älskar mina föräldrar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0