Dag 7 – Min bästa vän

Min bästa vän just nu är Yohanna Andersson. Träffade henne i lekis. Vi gick i samma klass till 5an, sedan samma skola i 6an och 7an. Vi har aldrig riktigt varit vänner. Men i 7an började hon va med oss andra. Men i somras blev vi grymt nära vänner och lärde känna varan bättre. De va nästan då allt började. Vi är lika på alla sätt. De tycker både hon och jag. Men jag har rätt många bra vänner som bryr sig om mig men Yohanna är jag mest med för vi passar så bra! Vi har många minnen som jag aldrig glömmer. Och jag hoppas på många mer! Jag älskar dig gumman!


Jag och Yohanna december 2009.



Jag och Yohanna ett år senare.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Haha, fyfan första bilden..

jag älskar dig bästavän, du är allt!

2011-01-07 @ 18:03:36
Postat av: rosanna

fin blogg ;)från rosanna&bettan ;)

2011-01-08 @ 17:36:57
URL: http://rrosannaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0