På knä

Är det bara jag som inte ser min header?!

Skola idag till halv 4, gick till järnia och köpte naglar sen badhuset och sola med Linn. Stallet. Hoppträning, red Glenn gick inte bra! Inte ridit honom på 2 år. Sist jag hoppade honom ramlade jag av på rumpan. Nu vägrade han några gånger. Men satt kvar tills... sista vägringen, då flög jag av och landade på knäna. Det gör mer ont att landa på rumpan. Han vägrade på 1 m. Eftersom gubben trodde vi va klara! Men med spö blev de fart. Vet jag till nästa gång! Vi red i 2 timmar ist för 1 timme. Nu har jag ätit och duschat och ska klä på mig och torka håret sen blir de nog TV!
Fredag imorgon !

Glenn sommaren 09

Kommentarer
Postat av: Nathali Asnice

Nä, jag ser inte heller någon header.

Fett grymt att hästen heter glenn haha :)

2011-01-27 @ 21:29:39
URL: http://nathalihc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0