Yohanna Johanna Joanna

Hejhej, skön söndag! Just nu sitter jag,Yohanna och Johanna i Yohannas säng. Haft en super skön natt. Hahah skrattat så mycket åt ... det som hänt. Jag tänker inte avslöja något! Men lite dolda bilder kanske kommer. Men igår vid klockan 5 åkte jag och mina föräldrar till hammarby. Hem till min kusin Mia. Åt lite, lekte liten med barna, fick en julklapp av dom också. Sen vid 8 åkte jag och mamma och hämtade Johanna vid henne sen skjutsade mamma oss till Yohanna. Vi va här, drack och hade kul ett tag. Sov 3 timmar från klockan 3 till 6 . Då gick jag och Yohanna till donken och satt där med frukost till halv 12. Nu har vi städat men ska väll städa lite till senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0