galopp intervall

Hej, idag har jag varit hemma under dagen och städat mitt rum! Vid 5 åkte jag till stallet för att hämta saker. Efter det emot Lisjö. Ut till där Sandra bor. Jag tog in Puffs och fixade i ordning honom. Vid 6 så red jag Mimmi Moa och Sandra ut. Vi skritade och travade ett tag sen så började vi med att galoppera på vägar i skogen. Puffs sprang som jag aldrig sett honom göra förut. Men hästen är gjord för att springa så de är klart han kan! Vi kom fram till en strand där min och mimmis föräldrar va. Tog av hästarna sakerna och våra skor, sedan så badade vi ett tag. Sen så red vi tillbaka i trav och skritt barbacka. Kom till stallet och jag tog ut puffen. Sen så gick vi in och fikade..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0