hockey.

Hallo, idag vaknade jag vid klockan 10. Hoppade snabbt in i duschen och sen vid halv 12 åkte jag in till stan. Tog bussen till rocklunda och gick in och kollade när älskling spelade match.. Han kom upp till mig när han hade bytt om så skulle han äta macka så vi satt där. Sen så skulle som värma upp så satt å kolla när de spelade lite fotboll. Sen så gick jag upp och satt mig och kollade på lite hockey. Sen så skulle älskling spela sin andra match. Men efter den så åkte jag älskling, daniel och karl iväg för dom skulle äta. Sen så åkte vi tillbaka och va inne i omklädningsrummet. Men sen gick jag och marcus och satte oss ute tills hans pappa kom och så fick jag skjuts till Erikslund där mamma va.

Lite bilder från igår när jag va på rocklunda med elin.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0