Natt hos johanna.

Nu har jag äntligen tid för att blogga! Igår åkte jag hem till älskling och väckte honom. Han skulle spring så han gjorde de och jag cyklade efter och tog tid. Vi fräsade upp oss sen så åkte vi ner mot stan och gick där med kim jesper.. köpte 3 tröjor sen slutade kortet fungera. Johanna kom också ner och alla vi åt lite. Sen åkte jag och marcus och hämtade min väska sen hem till johanna och va där. Marcus drog hem och jag Frida och Johanna va hos Johanna och hade så grymt kul! haha kollade på två filmer också! Somnade kl 5 hehe. Idag vaknade jag 12.. Fixade till mig och gick och åt med älskling på stan. Sen åkte vi till kim och va med honom och jesper. Vi drog och spelade fotboll som vanligt. Sen hem till kim igen. Älskling skjutsade ner mig till stan och så tog jag bussen hem.. Mitt huvud va inte så bra hemma hos kim. Ska lägga upp lite bilder också!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0