powermeet idag.

Hej, kom nyss hem från doktorn. Idag är det power meet så åker väl snart hem till älskling sen får man se va som händer. I onsdags så kom älskling till mig. Inte träffat honom på 10 dar, saknat honom grymt mycket. Vi va inne lite sen åkte vi och bada med några i slussen.. Sen gick vi till samhället. Jag och älskling gick hem och åt och sen satt vi på en film för jag hade ont i magen... Sen träffa jag jenny charlotte och johanna. Sen drog jag jenny linn ebba och anton till slussen och jag drog väl vid halv 12.



Igår så åkte jag och mamma till björnön och badade.. Sen efter de åkte vi och gymade på friskis. Sen ner till stan och åt sen handlade vi lite mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0