Sommar värme..

Dålig uppdatering på sommaren.. Nu har sommar värmen börjat kommit så man har inte haft tid att skriva, i söndags så åkte jag till bergs hammra hem till min morbror och kusin. Åt och sånt, sen kom älskling.Vi satt vid någon skola och typ gjorde ingenting. I måndags så vare jätte fint väder så jag och Melina åkte till camping och va där flera timmer ! I tisdags och i onsdags va jag på bilskola, skit tråkigt men, och alla tre kvällar har jag varit nere vid slussen med några. Igår åkte jag till stallet tidigit, Mockade och sånt åt Puffs, red och sen så badade/duschade jag honom. Sen mot stan vid 2 med Melina Alma Linn Vitoria Adelina och två killar och Melinas kusin. Senare kom Yohanna Emma och Frida, jag tappade mobilen som en utlänsk tog.. Mamma ska hämtade den idag.

Från i söndags







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0