Min vecka..

I måndags så åkte jag hem till älskling efter att varit hos mormor, vi badade i hans pool och sen åkte jag till stan. Kom ingen buss så älskling kom ner med moppen till mig och vi satt och väntade på halv 11 bussen. i Tisdags va vi i camping med skolan, jag solade och badade från 9 till 5. Efter de så va jag med Elin. I onsdags så va min klass ute på nån grej, vi fick pizza och efter skolan åkte jag och Elin till stallet sen camping. Idag har jag varit i skolan och så, efter skolan så åkte ja till stallet sen till Elin sen stallet och hoppade Puffen.. Nu sitter jag här och ska snart sova.

Imorgon i skolan ska vi kolla på: the social network


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0