seg dag, dåligt väder!

Hallo, idag vaknade jag vid 9 låg i sängen till 11. Nu sitter jag här och ska väl åka till stallet och mocka. Ikväll ska jag hoppträna. Igår när jag vaknade åkte jag direkt till stallet, mockade och sånt. Åkte hem hämtade en tröja och sen tog jag bussen till stan, sen bussen till Viksängsskolan. Älskling kom till bussen och vi gick ner till hans skola. De började regna så vi gick in och kollade på några killar som spelade fotboll. Gick ut och de spöregnade! Han fick sluta så vi tog bussen hem till honom. La oss i sängen för jag frös! Vi käkade lite och låg mest i sängen.. mamma hämtade mig vid halv 7. Vi åkte till Hälla och köpte ett par örhängen och en navelpercing. Åkte hem och sen till stallet, red puffen lite grann.


Navel percingen jag köpte
Bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0