Snart sommarlov!

Hej, söndag idag och på tisdag är det sommarlov! Idag vaknade jag vid 12. Nu har jag städat rummet och ska fortsätta med det. Igår så åkte jag till stallet vid 9, fixade åt ridskolehästarna plus åt puffen! Åkte hem vid 12 och gick och sov i två timmar, vid 3 kom älskling. Vi låg i sängen och pratade lite. Mamma bjöd oss på glass och efter de skulle han hem och träna. Jag åkte till stallet med mamma och red Puffs i 20 min, han är så söt! När han tycker vi är klara så går han runt på en jätte liten volt några varv och vill visa att han är duktig sen stannar han och står där tills jag hoppar av haha. Men sen så duschade jag honom för han blev så svettig. Böt om och åkte hem och böt om igen. Åkte till Elin så åkte vi till slussen och va där med Emma Frida Johanna Linn och Jenny, åkte hem vid 12 typ. Bilder kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0