Sommarvärme.

Hallo, nu är sommaren här ! Det är 30 grader ut och solen lyser med lite moln. Skit skönt med sommar äntligen. Jag har varit sjuk sen i måndags tills i torsdags och då red jag ut på puffs och senare på kvällen hoppade jag honom. Igår så va jag hos älskling från 10 på morgonen, stackaren fick lov att gå upp, han va helt död! Men va hos honom, vi va väl ute lite med hans syster och de spelade fotboll. Men åkte till hälla med mamma vid halv 4. Köpte två ringar, sen gick vi till ica och köpte lite sen så åkte vi hem, jag åkte till stallet och hoppade puffs igen. Sen vid halv 10 kom jeppe och jonte till mig och vi åkte till ramnäs, min mamma skjutsade, men sen va vi där och hade de lite små roligt. Men vid 2 kom mamma och hämtade mig och rosanna,somnade vid 3. Idag så kom min kusin med sina barn, skulle hänga med och hjälpa nike när hon skulle prova rida, hon fick selma. Kom hem och sov på en filt under trädet på baksidan, nu ska jag till stallet och rida min bäbis..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0