7 mars.

Hej, kom hem från stöten igår vid 23.  Kan väll skriva lite om de, i torsdag åkte vi dit vid 10 tog 4-5 timmar. Vi kom dit och åkte till stugan, packade upp sen åkte jag och mamma och hyrde skidor. Sen kollade vi på tv och bastade på torsdags kvällen. I fredags så gick vi upp 8 , åt frukost och klockan 9 va vi ute. Pappa åkte inga skidor men jag Jimmy och mamma gjorde. Lördag blev de väll samma fast jag kunde inte åkte efter lunch för jag gjorde illa mina vader , kom inte ens upp ur soffan först men efter ett tag så gick de. Så blev inget mer den dan. Och igår efter att städat stugan så åkte jag och mamma lite skidor, pappa och Jimmy hade grillat korv. vi åt de sen åkte jag och mamma och böt mina skidor till snowbord. Haha gick inte bra, Jimmy sprang typ ner med mig.. Har ganska ont i rumpan nuuuu. Men vid 5 åkte vi hem , stannade i Ludvika och åt sen åkte vi till Västerås 109 km bort. Lämnade Jimmy och sen till ica och köpte lite mat och sen hem.



Skola idag, svenska först och sen idrott, jag Melina och Adelina hade elev lektion. Hade zumba, men sen hemkundskap och sen bil. HEHE skit rolig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0