Åker imorgon.

Hej, inte bloggat på ett tag för jag inte haft tid. I tisdags så kom Melina hit, vi tränade lite hemma hos mig och sen satt vi oss i köket och kollade på kläder i kataloger och skrattade. Emma kom när Melina skulle hem. Jag och emma packade ihop lite av mina saker och drog till konsum och då vi satt och väntade på hennes mamma som slutade kvart över 9, gick ut då när dom skulle larma och då stod vi ute i 20 minuter, skrattade massor åt Emma när hon snackade om docktormugg. Men sen åkte vi hem till Emma och då satt vi oss på hennes rum till 12 då vi la oss i sängen och sen somnade, efter att jag sminkat henne till fjortis och sen skrattat mer åt henne. Men idag vaknade vi vid 10, fixade oss och drog till stan med hennes mamma och syster. Jag köpte ingenting för jag inte orkade. Sen hem till Emma vid 5 och 20 i 6 hämtade mamma och Jimmy mig, åkte hem sen gick jag till zumban! Nu sitter jag här och väntar på mamma som ska hjälpa mig att packa inför sälen! Bilder på sälen stugar kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0