igår...

Hej, igår va jag och mamma i stan och köpte kläder åt mig. Köpte två bhar, två tröjor, ett par leggings och ett par jeans, örhängen och en ring. Åt på vivaldi, sen åkte vi till Erikslund och köpte ett par ridbyxor och en väst jag ska rida i. När jag kom hem va jag trött så somnade i mammas säng och vid 4a kom pappa och väkte mig och sa att jag skulle hjälpa mamma. Han hade varit på en fiske tävling.







Mia och hennes man och deras barn kom vid halv 6 då åt vi sen fikade. Dom kom för att fira mamma. Hon fick en film och blommor av dom. Vi kollade på melodifestivalden och dom åkte hem vid 11 typ. Då kollade jag och pappa på film. Somnade vid 1.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0