Mer snö!

Idag har de snöat och snöat! Igår va det torr asvalt, tur att de ska va sola hela helgen och nästa vecka. Hoppas snön försvinner snart , bara jobbigt. Det är kul första dagen och på julen men inte mer än så. Men nog skrivet om det. Idag blev de skola. Slöjd först sen våran klass proffs lektioner idrott och musik, hade redskapstest på idrotten. Men sen lunch och sedan engelskan. Men gick hem i snön,halkade till flera gånger. Men nu ska jag och mamma åka snart och hämta Melina sen ska vi tre träna i badhuset och sen ska jag till stallet och rida! Sen tror de blir mys kväll med vänner hemma i källaren..


Bilder från mitt fönster.







Jag är 161 för den som frågade hur lång jag va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0