Möte i skolan..

Hej, vaknade vid halv 7 idag, fixade mig och sånt där som man brukar. Kvart i 8a hämtade Melina mig så åkte vi till skolan. Hade svenska och jag fattade noll på lektionen sen engelska, vi va tre stycken och vår lärare sa att vi va hur duktiga som helst. Men sen så hade jag mer engelska med en annan lärare som vanligt vi satt och skratta åt att jag inte kan ljuda z. Men sen lunch satt längeee i mat salen med Melina. Men sen hade vi matte och sen no. Gick inte så bra, men efter de hade vi so. Gick hem och somnade i soffan, vaknade när vi skulle till skolan och ha utveklingssamtal och de gick jätte bra. Nu ska jag nog kolla tv eller någonting. Imorgon blir de träna, längtar!!

Kommentarer
Postat av: merlys

tack! :)

2011-03-16 @ 06:47:10
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0