ny duschad.

Nu har jag duschat för tredje gången idag. Idag har vaknade jag halv 8, fixade mig och sen kom jag till feelgood kvart över 9 och då fick jag kolla lite på gymmet sen vid 10 tränade jag spinning.. Duchade och så kom Sofia och vi gick till stan och åt lunch. Sen tillbaka och då fick jag städa lite innan jag gick ''hem'' Jag gick och mötte Johanna på stan, vi gick runt tills båda skulle dra. Pappa och jag åkte till Erikslund och jag skulle kolla en sak men hittade inte. Kom hem, då gick jag och mamma och tränade zumba. Duschade och åt, sen bastade och duschade jag, skrubbade kroppen de va skönt. Skönt att basta när man har träningsverk!

Imorgon ska jag och mamma till stan efter min praktik och köpa träningsbh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0