Länge sen..

Hej, länge sen jag bloggade men har bara inte hunnit eller orkat. Men kan väl ta min senaste vecka.. I måndags tror jag att jag bara låg i solen efter skolan å tränade två timmar med mamma. Tidags så va jag med Rosanna efter skolan, vi cyklade först till henne sen till mig då hennes cykel pajade. Vi gick till kyrkan å tränade på konfirmationen. I onsdags va vi i stockholm, å de kommer blider från de. I tordags på hoppade jag min älskade Puffs. Och i fredags så red jag han också.
Lördag så hade vi konfirmation efter de åkte jag till älskling och va där till 12 på natten för då kom mamma och hämtade mig eftersom igår (söndag) så konfirmerades jag. De gick helt okej, fick lite grejer som jag kan lägg upp bilder på.


Här kommer blider från i tisdags.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0