Min födelsedag 30 maj 2011.

Igår så fyllde jag år. Fick väl inte så där jätte mycket. Men började dagen med två lektioner, slutade 10 över 10. Jag och Melina gick hem till mig och jag kollade min present jag fick av henne. De va lite nagel lack! Jätte sött av henne. Men sen så åkte jag till stan, satt på bussen med Johanna. Vi träffade Marcus nere på stan. Hon drog efter ett tag, sen tog jag och Marcus hans moppe hem till honom och la oss i sängen och kollade film och tv. Vid 4 började jag må dåligt och han skulle träna så gick ner och la oss i soffan, han åt och jag fick en nalle av hans lille syster. Mamma kom vid 5, jag åkte hem och sov. Imorse vaknade jag och mådde skit dåligt! Just nu har jag bara ont i halsen och stannar nog hemma från skolan imrn också. Idag fick jag litet paket av mamma.











Lite presenter från i söndags som jag fick av släkten.






sen fick jag lite smyken jag inte tog kort på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0