Min vecka..

Nu har ja inte skrivit på länge så tar min senaste vecka. I måndags hade jag skola, jag och Melina körde Zumba med klassen. Efter de blev de tandläkare och fortfarande inga hål. Men sen hoppade ja på bussen till stan. Blev hem till farmor. I tisdags gjorde jag ingenting, i onsdags va jag med Melina och sen tränade jag och mamma zumba. Torsdags stan, träffade älskling och sen köpte jag och mamma nya tränings skor. På kvällen hoppade jag puffs. Gick super bra, han rev bara en gång. Och han hoppade 90 cm också, bra början för han. I fredags så blev de ridning efter skolan, hoppa puffs igen, då va han lite mer busig. Rev bara två gånger dessutom. Igår lördag så va jag på konfirmation från klockan 10 till 16. Då kom älskling och vi låg inne och kollade tv för båda va trötta. Sen idag så har jag legat ute hela dan och solat. Jag har hjälpt mamma i trädgården och hjälpt pappa måla i garaget, kom nyss in typ från att varit ute och gått med mamma i 55 minuter. Imorgon är de skolan som hela veckan! Och inga prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0