ute igår...

Helt okej kväll/natt igår. Efter att jag ridit utan sadel på puffs så åkte jag hem , åt och  duschade. Då kom Johanna , Emma och Frida. Jag fixade mig sen drog vi ut. Viste inte vart vi  skulle så drog till äppelparken och satt där ett tag hihi. Emma och Johanna hämtade hennes moppe som stod vid mig. Vi körde lite på den där. Men sen drog vi mot samhället. Vet inte va vi fick ideen ifrån men vi satte oss alla 4a på moppen å körde runt. Vid typ 11 skulle johanna hem så vi åkte med dit sen så gick vi till kajen satt där.Sen skulle frida hem. Så jag och Emma gick och träffade j. Men sen hem och sov! Nu ligger emma och halv sover i  min säng. Ska till stallet idag sen får man se vart dan tar en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0