Ute ritt.

Hej, idag hade jag två lektioner, efter de så åkte jag hem och väntade på att Elin skulle sluta. Åkte till stallet och träffade henne. Vi fixade åt våra hästar, tog in och gjorde i ordning dom. Vi skulle rida ut i skogen men gick ju inte så bra. När vi kom ut så blev Puffs otålig, vi drog och så skulle Elin fixa Lavendel. Puffs blev mer otålig så gick runt men då började han galopera. Vi fick lov att gå tillbaka till stallet, sätta på halsförlängare. Galoperade av honom i padoken sen så red vi ut igen, då gick de mycket bättre. Förutom att han inte vet vart han sätter fötterna. Men vi kom tillbaka och så borstade jag av honom och sen åkte vi hem. Elin hängde med mig på zumban och hon satt och kollade. Och nu sitter jag här och har nyss duschat.



Lavendel i vintas
Yohanna tog bilden..




En lite suddig bild på Puffs från några veckor sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0