Varit upptagen...

Varit upptagen de senaste dagarna. I tisdags så åkte jag till älskling efter skolan. Vi gick på stan ett tag, åt och sen åkte hem till honom. Hans pappa skjutade mig till centralen lite innan 9. Så tog jag 9e bussen hem. I onsdags så åkte jag till stallet efter skolan, fixade puffs och red ut med Daniella och Amanda. Och efter det så åkte jag hem böt om och sedan gick jag och mamma på Zumba, skönt med lite träning. Igår torsdag så gick jag och linn till konsum där vi träffade Jenny och Jessica. Vi satte oss utan för deras lägenhet nere vid samhället. Vid 5 gick vi in och jenny tog hål i mina öron. Efter det gick jag Jenny och Linn till mig åt lite och sen drog jag till stallet och mockade åt puffs och sen hoppade jag honom, han tar fortf slut på sin engergi fort, inte så bra kondition. Men söt de är han! Efter de fodrade jag hans gång. Och åkte hem ! Idag så har jag varit i skolan, hade orgentering idag, sprang typ i skogen med 9 kontroller på 2,2 km.Tog väl typ 30 min för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0