Länge sen

I fredags efter skolan så åkte jag in till stan,träffade mamma. Vi åkte och köpte mobil , en iPhone 4  32 gb . Hämtade älskling på stan sen åkte vi hem, jag och älskling åkte till stallet, red puffs på lektion, hoppade , gick hur bra som helst !!! Hoppa 95 utan problem , mamma och pappa kom å Marcus åkte hem med dom , jag red general lite efter  han protesterade lite men han va duktig . Åkte hem , duschade sen kollade vi tv, somnade minns inte när , men i lördags låg vi i sängen , klockan två åkte han hem. Träffade Johanna sen åkte jag till stallet, fixade puffs, red han, tvättade klabbeoch pegasus . Kom hem å va med Johanna Linn och Emma . Söndag var det tävling , gick åt helvete så nu blir de hård träning . Igår tränade jag och pappa i bad huset !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0