underbara!

Hallo, kom nyss hem från stallet, har hopptränat på min underbara puffs! fy fan va glad jag är över honom! Världens bästa! Igår så vaknade jag vid 12. Marcus kom och vi gjorde inte mycket. Gick och köpte power king som vanligt hehe. Värsta natten på länge , både på bra sätt men även dåligt. Dåliga va att vi inte somnade förän 3 i natt! Vi vaknade i morse, åt frukost sen innan marcus skulle hem tog vi en snabb dusch och när han åkt hem så åkte jag till stallet, fixade puffs, hade lucia träning , vi va inte ens 10 st av alla 30 som ska va med så blev inget. Jag wilma, bella , moa, moa och tilda gjorde en lite '' bok'' om sandra till henne , haha ! As kul. Men sen hade vi Usek möte sen så kollade jag på dom hoppde. I måndag så red jag en lektion vid 11 sen en efter lunch som va i 2 timmar, gick inte så bra då kände jag att jag bara ville sluta men idag gick de super! Men efter allt de så river puffs sönder sitt täcke. Och jag daniella och moa skrattar ihjäl oss till en liten tjej som skrivit ren mjölk som allergi. inte ens kul men.. haha Imorgon blir det stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0