Andra prao dagen klar!

Hej, nu har jag klarat av andra prao dagen. Igår så åkte jag till stallet började att släppa ut hästarna sen så mocka jag åt storhästarna. Fixade vatten ute i hagarna och inne.Gav stor hästarna lunch hö. Tog in Brohlin. Fixade honom och gick in och gick runt med honom, Sandra Red lite på han. Jag tog in Goofie och red fram henne, sen när Sandra satt upp på Goofie så skrita jag av Brolle. Tog av dom sakerna. Sen åt jag lunch. Fixade lite i sadel kammaren sen tog vi in hästarna, va kvar i stallet med Simone och sen åkte jag hem vid 5. Åkte sen och gymma med pappa i badhuset. Idag så mockade jag åt Glenn , Puffs och Viola. Gav dom lunch. Red fram Puffs. Sen så tog jag in Tintin och fixade honom till Annie. Men jag och josse skrittade av en bit ute. Men vi soppa och fyllde i hagarna. Tog in dom vid 2 och sen tog vi fram allt som de skulle ha till lektionerna ikväll! Imorgon blir det även hoppträning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0