Helg !

Fredag! Nu är det helg! Jag kan börja att skriva om min vecka.. I onsdags hoppade jag puffen! Gick helt okej. Men igår så va vi på gymnasiummässa med skolan, efter skolan så åkte jag till stan, va med älskling, köpte en tröja sen åkte vi till honom, kollade en film sen hämtade mamma mig vid 7 vi åkte hem, jag böt om och åkte till stallet, mocka och sånt, sen red jag och Simone, vi gjorde en liten bana som vi red. Puffs gick hur fint som helst! Kom hem vid halv 12. Nu har jag haft två lektioner, idrott och sjöld, väntar på att simone ska komma hem sen ska vi åka ner och rida lite. Sen ska jag rida lektion ikväll, och resten av helgen blir stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0