Helgen!

Hallo! i fredags så stannade jag kvar i stallet efter praon som i torsdags... Jag vänta på Simone och så red jag General lite! Gick jätte bra! Men sen så red jag puffs på lektionen! Gick sämst, kollade när wilma och jossan tränade till ridsklomesterskapet. Åkte hem med Moa och Malin så drog vi till kärn, kom hem 12. I lördags så vaknade jag 11, drog till stallet, red puffs. Gick super bra! Sen åkte jag med Sandra till köping! Va hur nervös som helst hela dan. Jossan kom 1a i dressyren , delad tvåa i teorin och trea i totalen bara för hoppningen inte gick så bra men Klabba va nog lite trött! Vi åkte hem och så skritta jag puffs barbaka lite för att hålla Moa sällskap. Men sen så åkte jag hem. Somnade vid 1. Vaknade 8 igår, fixade mig och vid halv 11 åkte jag och hämta min kamera i stallet sen till rocklund, satt mig och kollade på Marcus match med hans mamma och sen så åkte vi hem till Marcus.. Va där, kollade film, sen skjutasade hans mamma mig till rocklund så tränade jag med mamma vid 7. Nu ska jag till skolan börjar kvar över 9! Nu vill jag bara ha helg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0