Helgen..

Hallo! kom nyss hem från stan, köpte lite kläder med mamma.. Vi åt på vivaldi sååå gott! Men i fredags efter skolan åkte jag och jenny till johanna. Va med henne och sanna. Jag och jenny gick till skrapan så kom johanna och frida! Vi drog hem till johanna igen så va sara och angelica där också! Vi alla drog ut vid 6 och då drog  angelica sanna och sara. Men sen så va vi ute.. Träffade massa folk! Vissa va riktigt snälla! Men vi kom väl hem vid 1 tror jag.. Men igår åkte jag hem med 8.05 bussen, åt frukost sen till stallet. Fixade och de tog in och sen red lite ute.. Åkte hem duschade och åt sen hem till yohanna. Pratade lite granna. Sen gick jag till rocklunda och väntade på Älskling i två timmar! Men sen så kom han vid halv 7. Åkte hem till honom, åt och sen kollade tv vi hann inte va så jätte mycket båda va trötta så somnade nog vid 12 eller 1 minns ej.. Vaknade 7 imorse! vi låg kvar till 9. Sen åt han frukost, jag kunde inte för jag är laktos. Mamma hämtade mig på rocklunda åkte och åt en macka på sabway. Väntade tills 12 så köpte vi två bhar två jeans och vantar och skor.. Gjort sönder alla mina jeans. Men är hemma nu och ska sova och läsa lite till provet som e på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0