Måndag.

Hallo, idag så åkte jag till skolan, på idrotten så skulle vi spela innebandy men jag och vendela fick gå ut och gå.. Efter idrotten så hade vi bild, Efter de va de lunch sen så åkte jag hem,Marcus satt och vänta utanför huset. Vi gick in kollade film och gjorde typ ingenting..Hoppa in en snabbis i duschen sen gick vi till konsum och köpte cola. Sen hem och gjorde ingenting. Han åkte hem med 4a bussen å jag gick hem städade lite och sen så kollade jag tv, nu har jag duschat och så ska jag väl plugga engelska läxan till imorgon och kanske prata i telefon med marcus om han ringer... Jag och pappa skulle ha plockat undan kanin buren både igår och idag men blev inget.. ! Jag känner att jag måste göra något med mitt hår och mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0