Alla sagor slutar inte bra , våran slutade för tidigt och helt fel.

Jag älskar dig och kommer alltid älska dig men du hittade en ny tjej samma dag du lämnade mig. Så omoget och själviskt. De sårade mig så oerhört mycket att jag aldrig kommer förlåta dig igen. Vi hade 9 underbara månader dom bästa i mitt liv. Sommaren va så underbar . Kommer sakna dig och din familj. Men de är dags att gå vidare. Tänker leva livet med mina underbara vänner ni vet vilka ni är. Jag har både min tjej kompisar och kill kompisar och ni betyder lika mycket för mig!
Marcus , du är inte värld mina tårar !
Tänker inte lägga ut bild på oss för jag vill aldrig mer se dig igen. Du är som död för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0