Helt slut...

Sitter här vid datorn.. Satt nyss å åt och snacka massa med mamma.. satt nog där i typ en timme om inte mer.. Åt en hel kebab tallrik, första gången i mitt liv jag äter upp allt! Men vi ska kolla på tv å jag ska tjocka i mig godis för mamma va snäll å köpte lite medicin..Ridningen går åt helvete. Han vill verkligen inte. Går de inte bra imrn på ''tävlingen'' så väntar jag med dressyren till i höst å kör på hoppning i vår/sommar.. Han vill inte gå i form.. Han är seg å stark på samma gång... Mina axlar gör så jävla ont! Red han två gånger i dag.. Alltså i onsdag , torsdag ¨å fredags gick han skit bra! Men varje lördag så är han väl för trött för att bli riden inte vet ja... får väl börja rida ut varje lördag i fortsättningen! Men hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0