Kvällen/natten

Tjena ! sitter här å äter frukost istället för lunch vet inte hur länge sen de va jag åt frukost! Men iallafalla idag ska ja till stallet å rida med johanna sen kommer min kusin med familj hit tror jag.. Igår efter skolan så gick jag å la mig efter att tränat zumba hemma själv. Åkte till stallet å mocka å sen hoppa. Men efter de hem duscha å fixade mig. Sen drog jag hem till Elin. Vi dansa å lite sånt..Jocke å lathi kom i jockes bil... Men lathi va här ett tag medans jocke åkte runt men dom drog. Så kom pontus å hans 3 kompisar. Sen så drog dom å Frida å Elin gick ut å mötte nästa gäng.. Det va skogis viktor keno oliver å seko. Men vi satt vid matbordet å körde jag har aldrig haha å jag började skratta åt en sak linn sa å keno skulle ta tid hur länge vi kunde va tyste å jag började skratta efter en sekund.. skratta så sjuk länge kunde inte sluta heller... Sen körde vi kurregömma å jag å tilda hittade värsta bra stället! Vi satt å hade de bra där i typ 10 min! sen hitta frida oss. Men haha de va så sjukt kul! efter de så hände inte så mycket mer... Frida tappa bort sin mobil hela tiden.. Seko slog i huvudet i bordet så hela bordet lyftes. Skogis stod å sjöng så man skratta ihjäl! Drog hem vid 4 i morse , skulle egentligen sovit där men hade ont i huvudet, va trött å frös. Vaknade nyss! Halv 2 .. brukar vakna typ max 11 om jag är uppe sent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0