Måndag

Hallo. Idag så vakna man halv 8. Låg kvar till halv 9 gick ner, fick en liten yoghurt av pappa sen skjutsade han mig t skola , hade idrott . Sen bild, kunde inte jobba för jag mådde skit så satt utanför med Malin . Hade lunch tog en potatisbulle eller vad de heter. Hade so sen kunde inte heller jobba då så Felle gjorde vår redovisning av vårat " företag" sen svenska satt å läste häftet vi har imrn . Sen blev de musik . Satt med killarna å fixade lärar pjäsen . Å John å Pontus sjöng nån öl låt haha så sköna! Men slutade å åkte med pappa till Apoteket å jag tog ut p-pillerna för ett år.. Sen hem å hämtade laddaren å böt om. Drog till Linn. Satt i hennes kök ett tag sen så kolla vi tv sen gick vi å mötte Frida för lite sol. Sen hem å nu har jag duschat å ska väl sova tidigt ikväll .. Bäst så ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0