Min underbara!

Hallo! Sitter vid datan i stall kläder.. uschh! Inge varm vatten så får gå å frysa i en timme typ. Men idag så vare skola, började med att ja jobba lite matte. Sen hade vi no då satt vi vid mac datorer å kolla schoolsoft och facebook. Men sen så vare matte, körde bingo sen åt jag med daniella. Jag å empen gick till idottshallen där sura killarna spelade mot köping i skol dm. Köping vann med typ 8-3 . Men efter de, språk låg typ på bäckarna å snacka med läraren. Vi  hade sen so, gjorde läxförhör, sen typ inget. Tog sällskap med Pontus! Vi prata lite sen så böt jag om å åt när jag kom hem. Gick till stallet. Fixade i ordning puffs sen så red jag för Boel. Gick väl bra. Han är lite stel men de är vissa perioder ju. Men tror nog jag tar nån till lektion för Boel om någon vecka. Men efter de så blev de gröna kortet kurs i en timme. Sen mocka ja å gjorde fint! Åkte hem med pappa! Å nu har jag sån huvud värk! usch! Imrn äre fredag å lov!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0