Onsdag

Tjenare! Idag så blev de skola hade två prov . Matten gick åt helvete å hemkunskapen gick bra. Gjort mat tsm med Keno å Filip. Sen höll jag i musiken för Jocke va sjuk men gick inte Så bra . Vistade Zumban för alla. Men sen stannade Frida Linn å Elina kvar å Elin å desse å dans lite cp. Men sen stallet med mamma å fixade sen åkte vi på zumba. Åhh va skönt de va! Verkligen längtat efter de! Synd att de inte blir någon mer gång. Blev idag ba för hoppningen va inställd . Men sen så stallet å hade svin kul med tjejerna ! Sen red jag. Gick helt okej. Släckte ner stallet å mamma hämtade mig . Imrn är de studiedag. Blir iallafall kurs på kvällen å massage kl 9 i morgon på morgonen. Men sen rida å sånt också. Nu ska jag duscha å sen hoppa ner i sängen . Hare bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0