Stallet

Tjenare!! Jag ska snart t stallet sitter å väntar på pappa som kommer när som helst. Jag ska på grönt kort kurs sen rida med Johanna! Skola idag hade nationella del 2 gick skit bra . Skrev om va man ska göra rätt å fel å typ massor om tonåren. Efter de så gick jag med felle å melle till släggish . Dom
Käka pizza sen så blev de en stund hos Carin men datorn dampa så gick t öslem å hade språk. Hade så jävla kul vi snackar engelsk svenska med henne å hon fattar ingenting. Flytande buuuttt. Fint man snackar . Sen so . Sigge å John höll på med sitt runda suddgummi. Men sen sluta vi bjöd massa killar
På kex . Fick in en hel i hela munnen.. Men John stoppar själv klart in fingret
Å gör sönder den:( ba för han inte kan! Men sen fick jag hem med felle. Pontus misstolkar allt. Varför springer du? För jag har tränings verk från igår när jag stog upp.. Så du låg inte? Nej jag red... Haha! Skönast är killarna i klassen! men kom hem, dansa zumba med mig själv . As bra träning ! Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0