Sura cupen!

Hej, kom typ nyss hem från stallet.. vaknade 8 i morse.. sov  4 timmar i natt. Men stallet klockan 9. Fixade puffs å sånt. Red fram,red programet.. Låg tydligen i ledningen tills Bella å Cornelia putta ner mig på en 3 e plats. Men jätte nöjd efter att de gick skit dåligt igår så är jag svin glad! Men stallet ikväll. Mocka å sånt sen grönt kort kurs! Åh så himla glad över han.. Han va jätte otålig när ja gjorde i ordning han så lånade en boll , sån som jag la upp igår här .. som han stod å höll på med.. Efter de så blev han jätte lugn. Han behöver verkligen en sån! Hoppas väl på att han slutar bita , speciellt efter människor . Men skriver imorgon tror jag. Har inget direkt å berätta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0