Brunett!

Hallo! tänkte skriva om början på denna vecka.. I måndags var jag bara hemma kände mig inte helt okej.. I tisdag så åkte jag till stan vid lunch, träffa älskling, vi åt å jag köpte två tröjor å tre trosor.. Sen så skulle han träna så pappa hämtade mig. vi köpte med oss mat hem å så åkte vi hem å åt. Gick ut och träffade johanna å linn ett tag i regnet. Idag vaknade jag 8, fixade mig å gick till stallet för första gången på över ett år! haha . Sen så mocka jag å sånt åt puffen. Sen red jag, han är jätte fin i skritten å galopen men traven är han jätte stel och hugger bara tag i bettet å käftar emot. Men böt om å gick till frisören å fixade håret. jag klippe å försökte färga förra onsdan men hon missuppfattade mig. Men efter de åkte jag hem å nu är jag här! har inte packat klart. tror jag packat en deo täcke kudde å inget mer.. ska sova i stallet med usek ikv!





blond till brunett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0