förra året

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja men inget jag kommer på så här!

Höll du några av dina nyårslöften? 
Hade nog inget nyårslöfte

Dog någon som stod dig nära?

ja min älskade mormor:(

Vilka länder besökte du?

Sverige bara

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?

nej

Vilka/vilken månad från år 2011 kommer du alltid att minnas?

april å sommaren

Vad var din största framgång 2011?

de har gått så super bra med puffs på hoppträningarna!

Största misstaget?

inget

Har du varit sjuk eller skadat dig?

små sjuk

Bästa köpet?

min mobil

Vad spenderade du mest pengar på?

kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja varit med mina vänner och pojkvän

Vilka sånger kommer att påminna dig om 2011?

mange makers

Vad önskar du att du gjort mer?

gjort mer på helgerna

Vad önskar du att du gjort mindre?

inget

Blev du kär i år?

Ja

Bästa boken du läste i år?

ingen

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

ja typ moppen..

Vem saknade du?

mormor den sista månaden..

De bästa nya människorna du träffade?

ingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0